خط مشی مدیریت کیفیت کار و ارائه خدمات در زمینه­‌ی نفت و گاز

شرکت زیتون کاران پاسارگاد موارد زیر را به عنوان ­اصول اولیه­ و خط مشی کیفیت تعیین می‌­نماید.

ارتقاء کیفیت کار و ارائه­‌ی خدمات با:

1. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در اجرای پروژه‌­های ساختمانی، تأسیساتی، خدماتی و نفت و گاز

2. اجرای پروژه‌­های خارج از محدوده‌­ی کاری فعلی شرکت.

3. توسعه‌­ی فعالیت‌­های شرکت از طریق همکاری با مشاورین و دیگر پیمانکاران.

4. جلب رضایت مشتری و تأمین انتظارات مشتریان از طریق درک نیازها و خواسته‌­های مشتریان، ارائه­‌ی کار با کیفیت، با قیمت مناسب و در زمان به‌­موقع.

5. ارتقاء رضایتمندی شغلیِ پرسنل از طریق آموزش مستمر.

 

ISO9001:2000

 

مدیریت شرکت ضمن تعهد به ایجاد و فراهم­‌آوری امکانات منابع مورد نیاز، الگوی سیستم مدیریت کیفیت ISO90001:2000 را بعنوان الگوی اجرایی خویش برگزیده و انتظار دارد با سعی و کوشش یکایک پرسنل و به تبعیت از الزامات استاندارد ISO90001:2000 و از طریق بکارگیری روش­‌های اجرایی تدوین­‌شده و در جهت خط مشی فوق‌­الذکر قدم برداشته و فعالیت­‌های شرکت در کلیه­‌ی شئون با بهبود مستمر و در جهت دستیابی به اهداف آن صورت پذیرد.